Home » Klantenservice
Klantenservice
Bestellen & bezorgen
Hier vind je alle informatie over bestellen en bezorgen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Actie: deze maand betaal je geen verzendkosten bij Lola’s Baby Store!
Normaal gesproken worden bestellingen vanaf €50,- gratis bezorgd in Nederland. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen we verzendkosten. In de rest van Europa rekenen we altijd verzendkosten. Dit wordt automatisch berekend bij de checkout.
We streven ernaar om bestellingen binnen 1-3 werkdagen mee te geven met de bezorgdienst. De geschatte levertijd wordt aangegeven bij de checkout. Heb je jouw bestelling voor een bepaalde datum zeker nodig? Laat het ons dan even weten via [email protected], of direct bij je bestelling. Dan kijken we wat we kunnen doen.
Je kunt je bestelling betalen met iDeal, PayPal, Creditcard en met Klarna.
Ja, kies daarvoor bij het afrekenen voor Klarna achteraf betalen.
Retourneren
Niet tevreden met je bestelling? Bekijk hier wat je kunt doen.
Het retourformulier kun je downloaden door hier te klikken. Vul dit formulier volledig in en stuur het pakketje binnen 30 dagen terug naar ons (de verzendkosten voor de retournering zijn voor jouw rekening). Heb je een andere vraag? Stuur dan even een mailtje naar [email protected] en we helpen je graag verder.
Je hebt 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling de tijd om het pakketje naar ons terug te sturen.
Het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) storten we binnen één week na ontvangst van de retourzending terug. De verzendkosten voor de retournering dien je zelf te betalen.
Neem contact met ons op via [email protected] en we helpen je persoonlijk verder!
Overige vragen
Is er iets kapot gegaan, of heb je een andere vraag?
Wat vervelend! Neem contact met ons op via [email protected] en we helpen je persoonlijk verder.
Contact
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via [email protected] en we helpen je graag verder!
Bedrijfsgegevens:
KvK: 69152314
Btw: NL001205023B48